Oftest stillede spørgsmål

Hvis du har spørgsmål, kan det være at du kan finde svaret på det i vorest oftest stillede spørgsmål nedenfor.


Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål?

Så kan du kontakte os via telefon +45 eller via vores kontaktformular.

Ordre

Tjek først din spam mappe. Hvis du ikke kan finde den, så kan det være at din ordre ikke er gået igennem. Kontakt os derfor, så vi kan få løst sagen.

En betaling bliver først trukket, når ordren afsendes fra vores lager – indtil da reserverer vi kun beløbet.

Det beklager vi selvfølgelig meget. Kontakt os derfor hurtigst muligt, så vi kan få rettet op på fejlen.
Kontakt os hurtigst muligt på tlf. +45 45 81 82 88 eller via vores formular, så vi kan få lavet dine rettelser.

Levering

Vi tilbyder fragt til enten en pakkeshop eller til hjemmelevering.
Pakkeshop: 29,- kr. (gratis ved køb over 199,- kr.) Hjemmelevering: 29,- kr. (gratis ved køb over 199,- kr.) 
Hvis du køber inden kl. 13 pakker og sender vi oftest pakken samme dag. Vores leveringstider er 1-3 arbejdsdage. Har du ikke modtaget din pakke herefter, er du selvfølgelig mere end velkommen til at kontakte os.
DAO har levering alle ugens 7 dage, og vi indleverer pakker til dem alle hverdage.
Der kan forekomme længere leveringstid ved kampagner og udsalg.
Når vi afsender din ordre, sender vi en mail der indeholder et trackingnummer og link.
Skulle du mod forventning ikke have modtaget denne, så kontakt os gerne.
Din pakke vil blive opbevaret i pakkeshoppen i 10 dage. Hvis den ikke bliver hentet, vil den herefter blive sendt tilbage til os.
Vi vil annullere din ordre og refundere ordresummen fratrukket fragtgebyret.

Retur

Vi tilbyder 14 dages returret efter modtagelse af ordre.

Vi tilbyder gratis retur ved indlevering i en DAO pakkeshop. Udfyld retur formularen her, så behandler vi den indenfor 24 timer og sender dig en returlabel på mail. Husk at pakke pakken forsvarligt, da du er ansvarlig for denne under returneringen.
Hvis du ønsker at sende pakken uden gratis returlabel, kan den sendes til følgende adresse:
E. Tjellesen A/S, Engmosen 1, 3540 Lynge. Att: Webshop retur
Det skal vi selvfølgelig have erstattet. Kontakt os og vi sender en erstatning hurtigst muligt.
Lige så snart vi har modtaget din retur behandler vi den med det samme. Det vil sige at der oftest går 3-5 hverdage før pengene er refunderet. Der kan i sjældne tilfælde gå op til 14 dage.

Betaling

Ja – vores betalingsløsning er leveret af Reepay.com og er sikret via SSL i din browser. Vi krypterer derfor din indtastede information inden vi behandler den.
Vi tager følgende betalingsmetoder: Visa, Visa Electron, Dankort, Mastercard, Maestro, MobilePay og ViaBill.
Prøv først i en anden browser, helst Google Chrome, Safari eller Mozilla Firefox. Hvis det ikke løser problemet, er det muligvis en teknisk fejl. Kontakt os venligst så vi kan få løst dette.

Rabatkoder

Du indtaster din rabatkode enten i kurven eller i kassen inden du gennemfører købet. Husk at tjekke at din rabat er blevet fratrukket inden betaling.
Nej, det er kun muligt at anvende én rabatkode pr. køb.

Andet

Hvis varen sættes ned i forbindelse med udsalg under 24 timer efter dit køb, kan vi refundere differencen. Kontakt vores kundeservice og hav dit ordrenummer klar.
Det er meget forskelligt, da vi løbende udskifter vores sortiment og der vil være produkter der udgår.
Kontakt os gerne, for at høre om det produkt du leder efter, vil komme på lager igen.